ALEXA ARCHER WYGRYWA RPW WORLD HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP!: UNDER SIEGE EXCLUSIVE

 

(RPW logo buzz.)

(Na ekranie pokazuje się Alexa Archer, gdzie na przeciwko niej stoi reporterka RPW - Halsey Rogue.)

Halsey Rogue: Witam wszystkich po Under Siege 2020.. Za nami ogromne starcia o jakich nikt nie śnił.. Ale i również przede mną właśnie stoi nowa mistrzyni świata w wadze ciężkiej Alexa Archer!

Alexa Archer: Reing of terror.. Dobiegł końca. Dziękuję Halsey, dziękuję. Jest to moje spełnienie największych marzeń. Nigdy nie sądziłam, że uda mi się tak szybko zwyciężyć jakikolwiek tytuł mistrzowski w RPW.. A przede wszystkim nie śniło mi się nawet, że będzie to RPW World Heavyweight Championship. Ta walka dała mi naprawdę w kość, na pewno nie zapomnę tej nocy. Dałam z siebie 101% i wiem, że w końcu RPW będzie godnie reprezentowane.

Halsey Rogue: Alexo, jak dobrze wiesz, Fallen Angel wybrała, że chce walczyć na Final Bound o właśnie Twój tytuł mistrzowski, co Ty na to? 

Alexa Archer: Well.. Walka z Fallen Angel na pewno będzie o wiele razy trudniejsza niż ze Scarlett i domyślam się co będzie stawką. Rozumiem, że trochę pokrzyżowałam plany kreatywnym, a przede wszystkim Fallen aby w końcu dorwać Scarlett. Ale wiem, że dam jej większy pojedynek, niż jaki miałaby ze Scarlett. Śledzę drogę Fallen, zostałam drugą osobą, która ma dwie nagrody w tym samym czasie. Fallen wygrała Tribe of Legends Match.. A ja Pure Rebel Cup, podczas gdy jestem w panowaniu tego cudeńka. I chętnie prześledzę drogę Fallen Angel na Final Bound, gdzie stawimy sobie czoła. Przepraszam Halsey, ale teraz nie myślę. Jestem tak nabuzowana, że nie wiem nawet co mówić.

Halsey Rogue: Rozumiem, jednak mam dla Ciebie ostatnie pytanie.. Co sądzisz o powrocie Audrey Foster oraz o debiucie DEVANA przy jej boku. Myślisz, że jest to Twoje następne wyzwanie?

Alexa Archer: Niewątpliwe, Halsey. Dobrze wiem, że Audrey przybyła do mojego brandu właśnie po moje mistrzostwo. To co pokazała nie zrobiło na mnie ogromnego wrażenia. Było to tylko wyładowanie emocji Audrey oraz jej narzeczonego za to, jak była prowadzona na REVOLT. Myśli, że jak zmieni brand to będzie jej łatwiej? Nie Halsey, nie. Na REBELLION z takimi zawodniczkami jak ja jest cholernie trudno. I Audrey może się tego przekonać. O każdej porze, każdego dnia, w każdym momencie. 

Halsey Rogue: Alexa.. Bardzo dziękuję Ci za tą poświęconą chwilę, a teraz idź celebruj swoje mistrzostwo należycie, ponieważ sądzę jak wszyscy - było to zdecydowanie zasłużone zwycięstwo. Twoja walka byłą genialna, zakończenie walki fenomenalne.. A Tobie życzę udanego panowania jako nowa mistrzyni świata w wadze ciężkiej.

(Alexa dziękuje jeszcze reporterce, po czym ekran gaśnie.)

(RPW logo buzz.)

Komentarze