AUDREY FOSTER POWRACA DO RPW.. LECZ NIE SAMA!: UNDER SIEGE EXCLUSIVE

 


(RPW logo buzz.)

(Na ekranie tym razem pokazuje się DEVAN wraz z stojącą za nim Audrey Foster, która spogląda na różne strony. Halsey Rogue nie ma, ponieważ nie chciała narażać się nowemu duetowi.)

DEVAN: Nadszedł ten dzień. Dzień zemsty. Audrey przez tygodnie była nieszanowana, dlatego musiała zrobić krok.. I odnaleźć swoje prawdziwe ja.

Audrey Foster: Ludzie mają odwagę marzyć. Ośmielają się sobie wyobrazić siebie na szczycie. Odważają się choć trochę zwiększyć swoje nadzieje na to... Lecz.. Po co? Jednak czekają na rozczarowanie? Nic nie jest bardziej uzasadnione niż oczekiwanie nielicznych 'zwycięzców', którzy mają ogromną okazję otulić się odurzającym aromatem statusu swoich wielkich momentów. Nie ma nic łatwiejszego do przewidzenia niż wielkie złudzenia tych, którzy mają okazję teraz wystąpić przed kimś takim jak ja, kiedy odnalazłam swój prawdziwy cel.. I prawdziwe ja. Odważ się marzyć, odważ się wyobrazić, wzbudzić nadzieję na osiągnięcie tak monumentalnego sukcesu.. Ale również stracić z oczu wartość. Tę wartość straciła Scarlett. Wielkie nazwisko RPW. Rzeczywistość znajdująca się w wielkim planie rzeczy.. Ludzie często kończą jako zwykłe ucztowanie na skrawkach spadających na podłogę. Tak samo skończyła ona. Królowa biesiaduje na talerzach, a nie na skrawkach, Scarlett. Ci, którzy czepiają się, przebywając tę wielką przejażdżkę, podnoszą swoje oczekiwania na niespotykane dotąd wyżyny; przyjmują swoje stereotypy, oczekują nieoczekiwanego i dużo, dużo bardziej bzdurnej bzdury.. Jednak to tylko fantazja. Musiałam zejść na dół i zobaczyć z tej zakurzonej, ponurej podłogi w szczyt, by dostrzec, czego pragną. Jest to tak blisko, pozornie w zasięgu ręki

DEVAN: Morał tego wszystkiego jest taki; nigdy nie daj się zwieść urokowi wielkości. Nigdy nie odrywaj się tak bardzo od skarbu, który wydaje się być w zasięgu ręki. Rzeczywistość jest okrutna. Rzeczywistość nie dba o to, jak się czujesz. Rzeczywistość rozpada się i robi to w sposób bezlitosny i bezkrytyczny. 

Audrey Foster: Tak, tak, rzeczywiście jestem tym wehikułem rzeczywistości, ale tak to już jest. Ponieważ od teraz wszystko co jest wygodne dla mnie, jest niewygodne dla Ciebie. Kiedy byłam na REVOLT.. Spoglądałam w szczyty tak samo.. Z brudnej podłogi.. I dopóki sama nie wzięłam sprawy w swoje ręce.. Nigdy bym więcej się nie pojawiła.. DEVAN, już czas, musimy już iść.

(DEVAN wstaje z fotela, gdzie tylko słychać stuki obcasów Audrey o podłogę, po czym mężczyzna podąża za swoją narzeczoną i znikają w gęstym dymie. Ekran gaśnie.)

(RPW logo buzz.)


Komentarze