ELISABETH QUEEN O FORMACJI NOWEGO DUO, CATHERINE VANDELLA O SZANSY JAKĄ JEST EXTREME RECKONING CHAMBER MATCH: UNDER SIEGE EXCLUSIVE

 

(RPW logo buzz.)

(Na ekranie najpierw pokazuje się Halsey Rogue, a obok niej Elisabeth Queen.)

Halsey Rogue: Elisabeth, powiedz, co Cię skłoniło do połączenia sił z Jill Bennett...?

Elisabeth Queen: Zmiana. Skłoniła mnie do tego zmiana, aby zmienić REBELLION Pro Wrestling na lepsze miejsce. Przyjrzałam się dokładnie Jill Bennett i wiem, że jest idealną kandydatką, by u mojego boku mogła się rozwijać, a przy okazji siać prawdę, jaką sieję od początku tej organizacji. Uprzedzę Twoje pytanie odnośnie Kimberly oraz Jade.. Nie. To nic personalnego. Po prostu.. To był idealny moment, idealny moment abym ja i Jill uformowały nowe duo w RPW. Duo, którego potrzebowała cała organizacja. Przed dosyć męczące ‚rządy’ Scarlett, cała federacja ucierpiała. A ja - nie tylko mam szansę odbudować wszystko co stracone. Ale również i raz jeszcze zmierzyć się z Fallen Angel o RPW Expert’s Championship na Day of Reckoning. A chcę upewnić każdego, że to nie koniec tego co przygotowałam dla całej organizacji. Sama kropka nad i zostanie postawiona na następnym REBELLION.

(Po tym ekran ekran przygasa i pojawia się na ekranie Catherine Vandella, która na swojej twarzy o dziwo w końcu ma szeroki uśmiech.)

Halsey Rogue: Catherine, zwyciężyłaś! Z pewnością jest to jak na razie Twoje największe zwycięstwo w RPW!

Catherine Vandella: Już byłam zmęczona ciągłymi walkami z Amandą Keith, więc nie mogłam tego przegrać. Tydzień po tygodniu powtarzało się to samo. Nie powiem, że nie; ale to zwycięstwo umocniło mnie. Moje motywacje odnośnie Day of Reckoning weszły na zupełnie inny szczebel, na zupełnie inną wyżynę. Kiedy u boku mam swoją siostrę.. Jest jeszcze lepiej. Jednak smak singlowej wygranej jest najlepszy. Co jest przede mną? Nikt nie wie, ale coś czuję, że jest to czas aby Catherine Vandella pokazała wszystkim najgłębszy grzech jaki kiedykolwiek mógł być popełniony. I wszyscy poczują to na swojej skórze. Razem z SiSi tworzymy jedność, a z RPW Expert's Championship.. Będziemy tworzyć nieprawdopodobnie potężny Tag Team, podkreślę - najpotężniejszy Tag Team jaki kiedykolwiek powstał w REBELLION Pro Wrestling.

(Po tych słowach Catherine spogląda zimno na Halsey, a ekran gaśnie.)

(RPW logo buzz.)

Komentarze