FALLEN ANGEL ODPOWIADA SWANEPOEL NA TEMAT SWOICH PRZECIWNICZEK NA DAY OF RECKONING: UNDER SIEGE EXCLUSIVE


(RPW logo buzz.)

(Na ekranie pojawia się RPW Expert's Champion; Fallen Angel, która jest w towarzystwie Sierry Swanepoel.)

Sierra Swanepoel: Witam raz jeszcze po Under Siege. Za nami dosyć gorące i ekstremalne Under Siege, które zdecydowanie przeszło do historii.. A ze mną właśnie jest zwyciężczyni najbardziej hardcorowej stypulacji dzisiejszego wydarzenie free-per-view i wciąż RPW Expert's Champion; Fallen Angel!

Fallen Angel: Witaj Sierra.

Sierra Swanepoel: Fallen.. Jak Twoje emocje po Twojej walce z SiSi Diaz?

Fallen Angel: Było to dosyć już dawno, ponieważ otwierałam razem z SiSi Under Siege. Była to zdecydowanie jedna z najcięższych walk w mojej karierze zaraz po Three Stages of Hell Matchu z Christie Sky podczas Summertime Party II. SiSi jest naprawdę porządną przeciwniczką, jednak nie ukrywam, że nie jest tak dobra jak ja. Skradłam show, zdecydowanie.

Sierra Swanepoel: Fallen, znamy już wszystkie Twoje przeciwniczki na Day of Reckoning, a będą to; Torvi Solede, Catherine Vandella, Jean Ripley, Kimberly Jennifer Moriarty.. Oraz Elisabeth Queen. Jak się z tym czujesz?

Fallen Angel: Czuję się jak tak samo jak przed Ultimate X Match'em, tak samo jak przed walką z Elisabeth, tak samo jak przed Glass Walls Match'em. Wygram to. Obronię mój tytuł mistrzowski po raz kolejny i od razu pójdę prosto na Final Bound po to, co Alexa Archer zdobyła z rąk Scarlett, a szkoda, bo nie ukrywam.. Chciałam właśnie zmierzyć się ze Scarlett i wyjaśnić wszystko, co było między nami nie tak. A było to dosłownie wszystko. A wracając do moich przeciwniczek, czeka ich niestety zawiedzenie; żadna z nich nie da mi rady. Po prostu.

Sierra Swanepoel: Co dalej dla Ciebie?

Fallen Angel: Powiem szczerze Sierra; RPW może podstawić mi każdego, ja zrobię swoją robotę jak przystało na główną personę tej organizacji, a i tak wyjdę z tego zwycięsko. Trenowałam latami na moment jak ten i nigdy nie czułam się bardziej dumna niż dziś. Kolejny raz wygrałam pierwszy w historii match.. A za niedługo wygram Extreme Reckoning Chamber.. I dobrze wiem, że mi się uda. Spójrz na mnie, a na resztę. Żadna nie dorasta mi do pięt, żadna. Od prawie 100 dni panuję jako mistrzyni.. I będę panowała do końca istnienia tej organizacji.. A po Final Bound w dodatku jako RPW World Heavyweight Champion.

 Sierra Swanepoel: Mam dla Ciebie ostatnie pytanie.. Fallen, każdy zastanawia się nad końcówką tego starcia.. Co dało Ci taką adrenalinę i power podczas zakończenia walki z SiSi Diaz?

(Fallen Angel po tym pytaniu lekko się denerwuje i chwyta się za głowę jakby miała jakieś bóle. Od razu odchodzi z kadru i zostawia zainteresowaną Sierrę Swanepoel w tle. Ekran gaśnie.)

(RPW logo buzz.)

Komentarze