REBEL CIRCLE: Elisabeth Queen o nadchodzącej szansy


Elisabeth Queen z pewnością jest jedną z najbardziej uzdolnionych gwiazd modern ery, ale co najbardziej wpływa na jej motywacje aby zwyciężyć turniej o RPW World Championship?


(RPW logo buzz.)


Jesteśmy na OVO Arenie gdzie odbędzie się następne REBELLION. Widać w tle rozkładających ring pracowników na środku areny. Na dwóch krzesłach zasiadli; George Pennington oraz jedna jedna z półfinalistek turnieju o mistrzostwo świata RPW; Elisabeth Queen.)


George Pennington: Witam wszystkich już tydzień przed decydującym odcinkiem REBELLION, gdzie to Elisabeth Queen będzie walczyła o awansowanie do finałów turnieju o RPW World Championship. Elisabeth dziś towarzyszy mi, abyśmy mogli dowiedzieć się trochę więcej o jej motywacjach oraz historii co spowodowało, że widzimy ją ponownie na Ekranach. Witaj Elisabeth.


Elisabeth Queen: Witaj, George. Niezmiernie miło mi gościć dzisiaj akurat w tej arenie, gdzie już za tydzień dopnę swego i awansuje do finału, którego stawką będzie mistrzostwo świata RPW na które tak długo pracowałam.


George Pennington: Wspominając o RPW World Championship, miałaś już wiele prób aby zwyciężyć tytuł. Czy na przestrzeni tego czasu wywnioskowałaś jakieś rady dla siebie?


Elisabeth Queen: Jak dotąd dwukrotnie miałam okazję walczyć o te mistrzostwo i za każdym razem moim ówczesnym rywalkom dopisywało zwykłe szczęście. Od tamtego czasu spędzam jeszcze więcej czasu nad sobą by doszlifować każdy najmniejszy detal by zniwelować te niedoskonałości by w przyszłości moim następnym rywalkom szczęście nie pomogło. Także pracuję nad sobą i widać tego efekty. Porównaj moją walkę z SiSi sprzed miesiąca i tą sprzed kilku lat.


George Pennington: Jedno jest pewne Elisabeth, jeszcze nigdy jak dotąd nie miałaś takiego impaktu w RPW. Widać gołym okiem, że doszlifowałaś swoje umiejętności ringowe, zarówno jak zachowawcze. Co jest Twoją motywacją aby awansować do finału? 


Elisabeth Queen: Na początku 2017 roku zadebiutowałam w WVF. Od tamtego czasu jeszcze nie miałam okazji dzierżyć jakiegokolwiek mistrzostwa. Głównie było to spowodowane tym, że większość federacji w których walczyłam bardzo szybko upadały, ale było w nich bardzo mało aktywnych zawodniczek przez co dalsze prowadzenie kobiecej dywizji dla 2-3 zawodniczek nie miało by większego sensu. Mam niedosyt mając na koncie tylko jedną wygraną walizkę w federacji GFW i ani jednego mistrzostwa. Dlatego jestem w RPW by to zmienić, zapisać na koncie kilka mistrzostw i dzierżyć je na tak długo ile się tylko da.


George Pennington: Rozumiem. Nie sądzę, że to może być spowodowane upadkami różnych organizacji. Jesteśmy obecnie w RPW. Co RPW wyróżnia na tle innych i co RPW spowodowało, że podpisałaś kontrakt? Jest kilka możliwości Unbothered, możesz zmierzyć się albo z Nadyą Black albo z Alexa Archer… Lub to Crystal Brooks zajmie Twoje miejsce. Co sądzisz o nich?


Elisabeth Queen: Chyba mnie nie zrozumiałeś. To, że jeszcze nie dzierżyłam żadnego mistrzostwa jest dla mnie motywacją aby awansować do finału, a to że jeszcze nie byłam mistrzynią było spowodowane tym, że federacje w których byłam szybko upadały. Ale wybaczam Ci ten błąd. Co spowodowało, że podpisałam kontrakt z RPW? Bo była to jedyna z nielicznych federacji w 2019 roku w której walczą kobiety, wiem jakie osoby kierują federacją oraz kto tam występuje. Plus jedna zawodniczka kilka razy mnie namawiała na dołączeniem do RPW. Wiem też, że jestem dużym nazwiskiem w tym biznesie i ktoś taki jak ja na pewno przyda się tej federacji tym bardziej, że takie postacie jak Nadya czy Crystal nie są zawodniczkami, którymi federacja może się reklamować. Crystal to tylko kolejna zawodniczka o której za pewne niedługo zapomnimy. Nadya próbuje jeszcze coś znaczyć i nawiązać do swojego "najlepszego" okresu sprzed kliku lat który miał miejsce w podrzędnych federacjach. A Alexa to nic innego jak "The RPW Original". Gwiazdeczka wyprodukowana przez RPW w którą są pokładane wielkie nadzieje i główna osoba, która jest reklamą RPW. Zawodniczki takie jak ja, Fallen Angel, Fabulous czy SiSi Diaz swoje początki zaczynały gdzie indziej by później dołączyć do tej RPW. Zobacz tylko na poster najbliższej gali PPV. To ona znajduje się w centrum plakatu podczas gdy ja, Mia i Tarja jesteśmy na drugim planie. Być może kreatywni pokładają w niej zbyt dużą nadzieję jednocześnie zapominając, że to ze mną się zmierzy bo nie ma takiej możliwości, że Crystal ze mną wygra.


George Pennington: Mocna odpowiedź, Elisabeth. Jedna jest racja, że Alexa Archer w całej swojej karierze walczyła tylko w RPW, sądzisz, że doświadczenie w tym epizodzie będzie grał główną rolę? Alexa pokonała Scarlett na Under Siege 2020 tuż przed tym, jak REBELLION ogłosiło upadłość przez Covid-19. Moglibyśmy być świadkami na pewno dobrego panowania jako RPW World Champion w rękach Alexy. 


Elisabeth Queen: Alexa na kilka sekund po ostatnim gongu na Under Siege już mogła pochwalić się lepszym title runem niż SiSi, Stefani, Fabulous i-


(Elisabeth spluwa w podłogę.)


Elisabeth Queen: —Scarlett razem wzięte. Trudno nie być dobrym głównym mistrzem w zestawieniu z tą czwórką. Nikt nie wie co by było, gdyby nie covid i zakończenie działalności RPW. Może Fallen Angel wygrałaby główne mistrzostwo po tym jak wygrała ToL match, może Alexa zostałaby pierwszą w historii zawodniczką, która dzierżyła by główne i midcardowe mistrzostwo, może ekum, Scarlett powróciłby na Tribe of Legends i powtórzyła by wynik Fallen sprzed kilku lat. Możemy tylko gdybać. I tak samo by było z losami Alexy jako głównej mistrzyni. Do tamtych czasów już nie wrócimy. Jeżeli Alexa będzie chciała udowodnić, że po tamtej gali jej panowanie byłoby dobre to musi mnie pokonać na Unbothered czego nie zamierzam jej ułatwić. Bo Elisabeth Queen jako mistrzyni jest na ten moment lepszym rozwiązaniem dla RPW niż Alexa.


George Pennington: Mówisz, jakbyś znała już wynik przyszłego zestawienia finałów. Co sprawia tę pewność?


Elisabeth Queen: Znam swoje możliwości jak i zaangażowanie pozostałych dziewczyn. Widać komu najbardziej zależy na wygranej i co robimy w tym kierunku. Ja od razu po ostatniej gali zaczęłam działać. Nie odkładam nic na ostatnią chwilę. Dlatego moje szansę w walce z Crystal są większe niż Alexy z Nadyą. Oczywiście nie wykluczam możliwości, że to właśnie z Nadyą przyjdzie mi się zmierzyć w finale, ale raczej małe są na to szansę. Alexa po prostu chce odzyskać coś co straciła nie w taki sposób jaki chciała. Chce udowodnić, że wygrana na Under Siege nie była przypadkiem nawet jeżeli Scarlett była już jedną nogą na wylocie z federacji. Dlatego też uważam, że to właśnie ona zwycięży w półfinale. Nadya bez pasa sobie poradzi.


George Pennington: Dziękuję Elisabeth, że poswieciłaś nam swoje 10 minut. Tuż za rogiem już odbędzie się gala Unbothered. A tym czasem już w przyszłym tygodniu widzimy się na REBELLION gdzie poznamy zestawienie finałów o RPW World Championship. Elisabeth Queen kontra Crystal Brooks, Alexa Archer kontra Nadya Black. Do zobaczenia!

(Kamera oddala się od dwójki i ukazuje całą arenę.)


(RPW LOGO BUZZ.)

Komentarze